Städerskan

Kan börja med att jag överlevde turen bakom ratten igår! Inte illa det, med tanke på att jag körde en ny bil och dessutom i regn men det gick galant :)

Nu ska jag alldeles strax öppna garderoben och leta rätt på städerskan för att sedan ta ut henne och ta an utmaningen att dammsuga huset. Inte illa en söndagsförmiddag! Men med lite musik på, och en dammsugare som mikrofon så kommer det gå fort och rytmiskt. Efter det blir det förmodligen till att ta fram den tekniska sidan igen och koppla i datorn i tvn för att sedan se OC! Efter den tekniska och lata sidan blir det förmodligen kocken som kommer fram, då jag förmodligen ska göra mat och efter det ska jag träna. Jag, ska, träna.... Var ett tag sedan jag tränade på "riktigt", alltså inte bara promenader utan idag ska jag besöka Friskis efter en mycket lång paus, men bättre sent än aldrig?
Dags att börja rota, det kan ta ett tag. Vet nämligen att den där städerskan gillar att kolla på tv, då Gilmore girls visas just nu. Så, för att blir klar innan midnatt bör jag starta nu! Adjökens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0