Migrän

Med Frans tjutande i örat efter mat och stekpannans ljud så lever jag. Med det mena jag att jag vaknat och blivit människa igen, efter att vaknat med fruktansvärd huvudvärk men ändå kämpat till att åka till skolan. Dock blev det stopp där, eftersom jag fick ett jävla illamående och trodde att jag skulle dränka hela skolan. Men så blev det inte som tur är, utan jag han åka hem och ta tablett och lägga mig och sova ett antal timmar. Så efter att jag hamnat i däck har jag vaknat för en stund sedan och väntar nu på pommes frites och kyckling!
Dessutom är det bara att vänja sig vid Frans tjutande då han, Malin och Jesper ska bo här till måndag eftersom mina föräldrar åker upp till stugan i Lofsdalen. Mig gör det inget, för jag hatar att vara själv om kvällarna och egentid med dessa tre är inte heller fel :)

Nu ropar far min att maten är klar, så kanske dags att överraska honom att komma direkt när han ropat denna gång och inte vänta 5-10 minuter som jag brukar. Vi hörs! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0