Sunday morning

God morgon god morgon! Eller god förmiddag? Hm, i vilket fall har jag gått upp för en stund sen och ska nu börja göra i ordning mig och lite så för att om en stund åka till Överby.
Hade en sjuk dröm i natt, gissa vad jag drömde om? 
FISKPINNAR!
Jag måste ha fel på mig, vill knappt berätta drömmen för den är så annorlunda haha, men för att stilla er oro så var jag och köpta fiskpinnar, i lösvikt?

Så nu vet ni det, nödvändig information har jag hört! :)
Nej, nu ska jag ta nässpray så att mina bihålor kan bli någorlunda normala sen bädda sängen för att få lite fart på mig. Inlägg kommer upp ploppande under dagen, ha en bra men regnig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0