Lördag

Idag blev det av till Uddevalla/Torp för att shoppa, eftersom att vi inte åkte til Göteborg med tanke på att vi ska till USA istället så blev det detta :) Mest för variation ifrån Överby, och tomhänta kom vi inte hem!
Jag fick med mig hem:
Ett par skor/boots
Ett linne
Två skjortor
En cardigan/stickad
En tunika
Och så lite till, kommer inte ihåg allt haha :) Men det blev i vilket fall lite så jag är nöjd, nu laddar jag batterierna för Chicago för där ska jag shoppa så jag storknar! Framförallt jeans i mängder!

Nu ska jag försöka hitta något som jag kan göra i kväll, mina föräldrar har dock åkt i väg för någon överraskning för mamma eftersom hon nyss fyllde år så har ingen skjuts någonstans så vet inte vad som händer. Men men, får väl i värsta fall ha en kväll för mig själv :)
Hörs förmodligen senare! Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0