10:33

Jag fixade min design igår men den nya visas inte? Hej och hopp, gjort i onödan, men den kommer väl upp som småningom.
Annars har jag sovit fruktansvärt skönt, dock saknat en viss person. Men livet är inte alltid så lätt :) I alla fall, snart är det dags för frukost, har inte ätit frukost innan elva på en helg på riktigt länge. Så, idag ska jag gå emot vanan, efter detta blir det förmodligen överby. Dock ska jag inte handla kläder.... Utan mest underkläder, är väl iofs kläder det med och sen ska jag verkligen köpa en skyddspray,  sånt som man sprejar håret innan man plattar. För den jag har nu är förfärlig, usch och bläää!
Så ser min dag ut, får ju inte glömma att jag ska träna lite senare också, och komma hem lagom i tid till Ensam mamma söker. Frågan är, vilka håller damerna på med detta avsnitt? Det är sjukt mycket slafs detta år, och dom ska vara över 30? Till och med 14:åringar kysser inte varenda människa, men men up to them.
TIME FOR BREEEEEEEEEEEEAKFAST! Fast nu såg jag att det är ARTHUUUUUR! på tv så måste tyvärr äta i sängen, SYND ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0