Tuesday

Besök min brors blogg!
http://hgranlund.blogg.se/
-
-
-
Idag har jag för övrigt varit och ätit lunch med mormor och morfar, sedan har jag som "vanligt" fått migrän och fick åka hem och lägga mig och nu har jag gått upp igen. Hade tänkt att göra ordning i mitt rum, det behövs ska ni veta. En stor korg med nytvättat, en hög med nya underkläder, en till hög med smutstvätt, och ännu en hög med andra kläder jag inte orkat lägga in i garderoben igen eller som ska ligga någon annanstans. Har nämligen inte mycket plats i min garderob längre, fastän jag stor rensade för inte allt så länge sen! Dock ska jag verkligen göra ett röj efter Chicago då jag inte lär kommer hem tomhänt om man säger så!
-
Men nu är det dags att koppla in högtalarsystemet, sätta på musik och göra i ordning på mitt rum som nuvarande är en miniatyr av Bangladesh eller något annat liknande... Adjökens så länge! :)
-
-
(måste för övrigt göra : - , varje gång jag vill byta rad eftersom att min blogg har seriösa problem...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0