Sooon!

Snart händer det! Om cirka 9 timmar sitter jag på flyget till andra sidan jorden. YEHA!
Dock är jag lite nervös med min förkylning och det, men bara att inse att resan inte kommer bli den behagligaste i mitt liv. Men jag får en otrolig resa på köpet så aldrig att jag tackar nej till denna möjlighet :)
Nu är i vilket fall alla väskor packade och jag har förvånansvärt inte med mig mycket alls. Det blir shopping, förhoppningsvis! Hört att kläderna inte är de vackraste, men men något hittar jag alltid. Om jag känner mig rätt iaf ;)
Kommer även lägga upp lite bilder som kommer att komma en gång om dagen, tidsinställda inlägg helt enkelt. Annars blir det nog inte mycket datorn för min del, kanske att jag får möjligheten att låna min brors dator när jag är med honom. Det återstår att se helt enkelt! Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig inom kort, är trött som jag vet inte vad och att somna med detta pirr i magen lär inte bli en enkel match haha.
Ha det bra bästa ni, hinner jag uppdatera en gång till imorgon så gör jag det! Kram på er alla mina godingar! :)
LOOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0