Sick

Man märker när man inte skriver, antalet besökare sjunker något otroligt. Men har inte kunnat skriva eftersom jag är sjuk, typiskt va? Blir alltid sjuk vid fel tillfällen, blir riktigt sur på det. Antingen på lov, när jag ska göra något speciellt osv, men det blir Chicago på fredag i vilket fall. Tänker inte missa den chansen! Men flygresan lär vara den värsta någonsin, sägs ju vara ett helvete att flyga när man är förkyld/sjuk. Men men, jag gör det i vilket fall :)
Fast nu ska jag lägga mig och kurera mig, imorgon blir det att packa osv och försöka bli frisk. På torsdag blir det till att åka en snabbis till skolan om jag inte mår bättre och lämna in lite saker. Behöver även maila en hel del lärare om situationen osv. Men vi hörs älskade ni, ni får ha överseende med mitt tillstånd.
LOVE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0