Oväder

Vilken hektisk dag det har erbjudits! Började med att jag gick upp som vanligt och kollade ut och såg ovädret utanför fönstret, då fick jag berätta detta för pappa eftersom han inte då kan ta sig till jobbet med tanke på att inga dubbdäck på bilarna finns. Så, det var bara början. Efter att jag gjort ordning mig och är på väg till bussen frågar jag mamma om hon tror att bussarna kommer fram en dag som denna, och hon svarade att det är klart, de måste ju satt på dubbdäck. Var så fallet? NEJ! Efter att åkt en hållplats höll vi på att fastna men kom som tur var ur, men det var ju en backe framför oss, och kom vi över den? Nej, utan där satt vi i en kvart och inte gjorde chauffören någonting. Efter många samtal och minuterna rann iväg fick vi äntligen tag på skjuts så efter ett tag var vi i skolan. Försenade men vi kom fram, nu är frågan om vi kommer hem igen? Ingen buss har ju riktiga däck på bussarna så ja, bra jobbat Västtrafik!

Nej, fortsätta att jobba med geografi var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0