Monday morning

Vakna för cirka en timma sedan, men kan lova er att jag sovit och vaknat sedan sju. Det där med lov och sova länge har nog varken min kropp eller hjärna förstått! Men, hellre vakna tidigt än att sova bort hela dagen. Dock är det som så att alla andra sover halva dagen så blir till att underhålla sig själv nu några timmar :)

Vakna dessutom med migrän... Det är ju också roligt har jag hört, men men hoppas tabletten värkar snabbt!
Idag blir det förmodligen överby en sväng, senare blir det fika och förmodligen fifa kväll. Jag och fifa? Det kommer gå suveränt! Haha, kan ju hoppas.
Nej, nu ska jag faktiskt försöka ta dagen dit jag vill, helt enkelt fånga dagen, carpe diem. Men uppdatering kommer, ni har förmodligen märkt att det blir uppåt tre inlägg varje dag så sluta inte kolla in :)
Melanie Fiona - Monday morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0