Home

Då var man hemma, efter en underbar vistelse i Chicago. Vilken stad säger jag bara, kommer ha minnen för livet efter denna resa. Kommer bli svårt att glömma, har helt enkelt varit en underbar vecka. Har gjort en hel del och shoppat en hel del, så nu är det uppackning och lite sådant för att sedan lägga mig och sova ikapp alla timmar jag förlorat. Åkte nämligen fyra igår eftermiddag i USA tid och kom hem runt tio svensk tid. Så har i princip missat hela natten, sov bara en halvtimme på hela resan också så ja, rätt mör och trött hela jag.
Nu ska jag gå och gosa lite med Frans som är här på besök, men uppdatering kommer. Måste bara bli människa igen :) Puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0