Gud

Känner att mina böner till gud att jag ska bli frisk faktiskt kan ha hörts. Inte för att jag ber till gud men, min önskan att bli friskare verkar gått in för idag känner jag mig en gnutta friskare, inte lika snuvig och ont i bihålorna. Men hosta och en grym smärta i halsen finns, men det kan jag leva med. Helst inte hostan men, det löser sig. Kanske är i någorlunda skick på fredag, det vore ju det bästa som skulle kunna hända isåfall! Nej, nu ska jag röra på fläsket och ta mig lite frukost, sen blir det att skriva packlista och fixa lite med mp3 osv! Kom på smarta idén att eftersom en ipod laddar ur något hiskeligt snabbt ska jag ta en gammal mp3 med batteri i så slipper jag tänka på urladdning, bara sätta i ett nytt. Ibland blänker jag till ;) Haha, det är jobbigt om jag bara kan lyssna på musik halva flygresan så ja, därför jag valde detta. Blir att spela Nintendo Dsi när jag åker hem, för det har förmodligen min bror hos sig som jag ska få/köpa! Så blir allt en bra resa, riktigt taggad!
Nej, nu ska jag kurera mig med lite the. Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0