Fredag

Nu är jag tillbaka igen, fit for fight! Efter dagens migränanfall fick jag lägga mig på direkten när jag kom hem, var nämligen ute och åt med några kompisar :) Men nu är jag människa igen, har även varit ute och gått en stund vilket gjorde susen för kroppen! För att piggna till lite till ska jag strax ställa mig i duschen, sen blir det att färga håret samt plugga lite så jag ligger i fas när jag åker till Chicago. Så ser min dag ut, orkar faktiskt inte göra någonting idag utan får bli en hemmakväll. Riktigt skönt det med!
-
Men trött är jag fortfarande, sängen lockar något otroligt men där vill jag inte spendera dagen! Jag vill göra saker, små pyssla lite. Det är så himla skönt, att bara gå hemma och skrota och ja, inte göra någonting men ändå göra något. Hm, hoppas ni har ett hum vad jag menar. Är inte den bästa människan på jorden när det gäller att förklara ;)
-
Det var verkligen något jag skulle berätta, men inte kommer jag på det! Får skriva senare när hjärnan vill samarbeta igen, händer inte så ofta så får ta chansen när den kommer! Ha det underbart så länge, puss på er! :)
-
Bild från Läckö, inte värst fin men lite färg på inlägget iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0