Fire

Usch, jag är så fruktansvärt trött och mätt! Har mat upp i halsen och trött som jag inte vet vad, har inte orkar röra mig på fläcken i kväll men men. Skönt det med iaf! Stack i och för sej med Karin till överby en snabbis, köpte hårfärg och godis, så i morgon blir det till att färga igen! Hoppas på lite mindre rött, får väl se hur det går. Annars har jag spenderat alldeles för mycket pengar på lite färg för håret, SURT!
-
Annars är lovet snart slut, men det gör mig ingenting faktiskt. Är ju snart USA som gäller och efter det så är det december och det går alltid så fort. Älskar december och jul! Nej, nu ska jag försöka räta upp mig så jag slipper känna smaken av allt jag ätit idag, sitter med dubbelhaka och maten väller över. Kanske överdriver liiiiite men ändå! Ska också hämta mig ett stort glas kallt vatten, sjukt gott ibland :)
-
Puss på er så länge, blir nog sängen om inte allt för snart så vi hörs nog i morgon. Love :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0