Torsdag

Trött som ett djur och svår andad som en gök. Okej, dålig reflektion men jag är otroligt trött och utmattad och halvt ont i halsen och andas inte alls bra. Men vad gör man åt det? Ingenting, bara försöka klara av dagen och låta kroppen fortsätta jobba med att göra mig frisk från viruset.

Jaja, finns inte så mycket att göra åt det. Blir nog hem till att ta medicin sen kanske en liten lugn promenad med kameran? Får se vad tösa hinner med idag :)

Nu är det snart historia, eller om en 45 min men ändå... Sen slutar vi, riktigt skönt! Blir ett litet konstigt inlägg men orkar verkligen inte tänka på vad jag skriver just nu haha, men hoppas ni nöjer er så länge så kommer en uppdatering lite senare :) Nej, nu somnar jag snart! Ha det bra alla godingar!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0