Tuesday

Trots det fina vädret som varit över Trollhättan en dag som denna är jag helt utmattad och trött som helst. Nästan så att jag somna vid matbordet och väldigt nära jag snart smäller huvudet i datorn. Helt enkelt är jag trött, men istället för att gå och sova funderar jag på att ta mig en promenad till affären och köpa lite gottgott! Haha, ovanligt med det sist nämnda för mig...

Men, det är bättre än att inte göra någonting alls, men kanske blir det cykeln istället? Dock dålig andning så får väl se vad jag väljer! Men nu ska jag gråta en skvätt för solen gått i moln och kanske göra något skolarbete? Annars ska jag lägga mig i soffan och vänta tills solen är framme igen, kanske slocknar jag till ändå... En sovstund lockar mer än en promenad till affären, men den där godispåsen lockar nog mest, får väl se hur jag löser detta i-landsproblem!
Godeftermiddagsnatt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0