Sööööndag

Bra jobbat att jag glömde publicera inlägget i förmiddags! Men men, inte så ovanligt gjort av mig kanske, är ju inte den mest talangfulla i världen!

Idag har jag i vilket fall "pluggat" lite och sen någon kvart i solen, och nyss är jag hemkommen ifrån en eftermiddag med några kompisar, blev lite fotbollstittande och sen glaaaaaaasssssss. Inte illa, men nu skriker både huvudet och magen efter mat, det matvraket jag är så får man helt enkelt äta och äta äta äta. Och om jag har tur prickar jag in maten med Gossip girl som snart startar, det måste vara ett av dom bästa programmen!

Dessutom slipper jag förmodligen att sova i en bastu inatt, eller jag kan nog i alla fall ha öppet fönster! Min kära mor och far har nämligen ordnat ett lås så att jag slipper vara rädd att sova med fönstret öppet haha! Men bor ju faktiskt på enplanshus och det kan ju komma någon om natten och krypa in genom mitt fönster eller? Det är i vilket fall vad jag tror, men nu skriker kycklingen på mig! Dags att slakta och sen bege sig på en mattur. Lite överdriv kanske....


Dålig och gammal bild, men sätter i vilket fall färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0