Lördag

Gud så trött jag är, vet inte varför men antingen är det för att jag har gått runt konstant i två dagar(onsdag,torsdag) och igår var det överby som gällde och senare på kvällen kalas för Karin och Kikki. Men nu sitter jag i vilket fall här och ska snart bege mig och jobba. Ska bli så himla roligt eftersom solen skiner som aldrig förr och temperaturen är så hög att den inte ens kan mätas! Om det nu var så väl.......................... Lär inte ha ett piss att göra idag, så tar med mig lite papper som ska läsas tills måndag då jag har prov, WIHO igen!

Nej, men prov är det och då ska man plugga, hur lite man än vill. Fast att sova nu vore nog himmelriket, men men pengarna rullar ju in och det vill man ju att det ska fortsätta göra så bara att ta tag i kragen och göra sig redo för lite jobb! Ha en underbar dag, det ska jag försöka med i kylan.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0