Söndag

I'm Back, in the "big" town Trollhättan. Och gud vad skönt det känns! Visst var veckan i stugan underbar men det är en sån skön känsla när man anländer hem igen! Få in den väldoftande och den spxiella hemma doften igenom näsan och att man sedan får sitta i ett stort kök och vid en stor tv. Sedan att jag åkte ganska snabbt till Göta för att träffa Victoria, Jonatan och Fredrik gjorde inte någon fluga förnär! Mysig och härlig kväll, och skönt sov jag inatt! Vaknade runt 11:10, dock sommartid så egentligen vid 10 men ändå... Lite sent men otroligt skönt, och väl när jag gått upp var både Jesper, Malin, mormor och morfar här på besök :)

Så ligger det till, har helt enkelt inte riktigt haft tiden för att sätta på datorn och skriva ett inlägg. Men men, bättre sent än aldrig? Nu ska jag i vilket fall försöka skriva lite på min svenska fördjupning och kolla på tv samt vara social med resten av familjen. Ha en bra eftermiddag och kväll :) Hugs&Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0