Söndag

Då vart man i stugan igen, hemma efter en skön dag i backen. Dock väldigt isigt och bara det gör det lite tråkigt och framförallt jobbigt! Men solen sken och det gjorde mödan värd :) Med andra ord väldigt bra, men självklart finns det saker man önskade var bättre precis som med allt annat. Var dessutom ute på eftermiddagen med kameran(väskan) på ryggen och tog kort på vyerna osv. När ändå solen var uppe så var det det som stog högst upp på prioriterings listan. Och min älskade pappa tackade inte nej till det heller så det fick bli en fotosession på eftermiddag. Inte helt fel enligt mitt tycke! En del bilder kommer upp inom kort, ska bara orka resa mig och hämta kameran med sladd. En svår utmaning enligt mig, men det får funka. Ska innan det bara skriva lite på alla läxor jag har med mig, men orkar jag? Nej, men måste jag? Ja, så bara att bita i det sura äpplet och kämpa. Förstår dock inte Historian, men det löser sig väl :) Ni får ha en bra dag under tiden jag pluggar och laddar upp bilderna. Så, ta vara på dagen kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0