Lördag

Vet att jag varit riktigt dålig det sista men denna veckan har jag varit sjuk och igår var det fullt upp. Men idag sken solen och det är med den jag har spenderat dagen med! Varit ute sedan elva i morses till ca tre och efter det åkte vi och kollade på min brors match runt fyra :) Med andra ord, solen har varit min partner. Tycker att man borde ta vara på chansen när det kommer, försöka få till lite vårkänslor och spendera dagarna rätt :)
Så det är vad jag har gjort idag, skulle egentligen åkt på fest nu också men kände inte riktigt för det, så fick bli en hemma kväll. Kan behövas, att bara umgås med sig själv, det är också skönt.
Så, nu ska jag se vidare på filmen World Trade Center, kanske hör av mig imorgon. Hoppas ni står ut alla godingar där ute! :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0