Glee

Bara jag som blivit kär i programmet Glees låtar? Sitter och stampar i takt och sjunger för mig själv. Det är så man roar sig här i Härjedalen, mor och far kollar nämligen på något icke så bra program så jag har stängt in mig i mitt rum och spelar järnet. Eller kanske inte, men jag sitter i alla fall här i närheten och sneglar ständigt ut mellan gardinen genom fönstret för att försäkra mig att ingen björn är i närheten. Och jaaaa, jag vet att björnar sover vid denna tidpunkt på året men jag tror inte ni kan förstå hur rädd jag är för de lurviga djuren! Visst är dom söta, men fyfan vad otäcka. Usch, det och hajar! Nog talat om djuren, dags att bli människa igen. Jag är ju trots allt 16 år? Och fyller faktiskt 17 plus att jag bli faster i sommar, då ska man inte vara rädd för att en stor fet äcklig björn ska stå vid fönstret i Mars då de sover sin djupa sömn. Jaja, nu ska jag försöka hämta mig lite chips och dricka! Hade tänkt att gå upp runt två kilo denna veckan, för då vet jag att jag ätit tillräckligt med onyttiga saker ;) Det är ju trots allt fjällen när man äter sig fet på onyttiga saker och ting! Så, bered er på att jag rullar hem :) Men ha en underbar kväll och natt, roligt med fler läsare som kikar in också, FORTSÄTT! Puss =)



Glee - Don't stop believin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0