Foto 100307

Då var man nyvaken, att man alltid ska kunna somna vid sämsta tillfälle. Men men, skönt var det och snart blir det till att smaska i mig massa våfflor. MUMS!
Det var förresten en väldigt skön promenad då solen gästa mig hela vägen, fram och tillbaka. Tyvärr blev inte idéerna så bra på kort men men, hittade lite annat smått och gått på vägen. Tyvärr funkade inte mitt redigeringsprogramm som jag ville heller så ni får ett litet smakprov oredigerade bilder :) Men bättre än inga alls, inte sant?











Helt klart inte några jättebra bilder men de får duga för den fotopromenaden jag tog mig idag, inte illa med tanke på att det jag egentligen skulle ta blev misslyckat så :) Men får försöka fixa till programmet så jag kan göra dessa bilder lite bättre! Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0