Inlägg som skulle varit igår men inte gick det inte!

Vm, vm och vm. Allt detta hysteri med VM, men det är ändå en charm med detta. Och jag klagar inte på det, men jag får känslan av att det är spikade tider för det svenska folket då man inte ska eller gör någonting annat än att se på VM. Men men, det händer var fjärde år så varför inte? :)
Annars har dagen varit fin fin, dock börjar mitt batteri på datorn sivka mig och den dör väl om någon minut sisådär. Så kanske lika bra att avrunda för att få inlägget publicerat utan att jag ska behöva bege mig mot mitt rum och laddaren. Hörs imorgon, och då hoppas vi på finare väder, alltså strålande sol!

Bild från stugan, Ängeviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0