Onsdag

Today it's a good day.
Mitt motto för dagen, som höll sig ända in på kvällskvisten. Och nu sitter jag här, i ett otroligt kallt rum som tillhör mig. Men fastän att det är kallt, har inte tanken fallit mig in att ta på mig mer kläder eller dra täcket över mig. Utan jag ligger här i sängen med en tunna byxor och linne, men vad ska jag säga? Jag älskar dessa kläder, mysiga plagg som gör en varm inombords. Om man nu kan säga så om kläder, det kan i vilket fall jag på grund av att jag inte riktigt är som alla andra ;)
Mer jag gjort idag har bestått utav promenad med min mamma och pappa, sedan har jag kollat lite sommarjobb och gjort håruppsättningar på Karin. Sen har såklart dagen bestått utav tv tittande och allt i den stilen.
I vilket fall gjorde jag lite annorlunda uppsättningar i Karins hår, och när jag skulle fläta med ett halsband hände såklart det som inte skulle hända. Med mitt förtillfället dåliga tålamod, slet och drog jag (inte slet och drog men något liknande i en snällare form) tills såklart halsbandet gick av på mitten. Men med mina snabba reflexer fick jag tag i båda delarna och endast några tjugotal pärlor fall i backen. Bättre än alla eller hur?

Så har min dag sett ut, inget speciellt men ändå inte "ohändelserik". Det var allt för mig, adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0