Lista

Namn: Mathilda Petra Inger Granlund

Piercingar: Endast i öronen

Tatueringar: Nej, men det kommer!

Längd: 1,62 tror jag

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Brunt, chokladbrunt

Fräknar: Japp, näsan och "övre"kinderna

 

Kär?

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej det gör faktiskt inte, men skulle inte tacka nej till ett par resor.

Tycker du att du är attraktiv? Det tycker väl alla innerst inne, men man har väl sina dagar.

Dricker du? Det gör väl alla hoppas jag, allt möjligt!

Röker du? Nej verkligen inte

Vilket schampo använder du? Just nu, Goldwell-colour(och något mer)

Vilken parfym använder du? För det mesta, Tommy Hilfiger-dreaming och Versace - bright crystal

Vad är du rädd för? Hajar, björnar och att bli lämnad ensam

Gillar du att tvätta? Det kan jag inte direkt påstå

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Polisen i varuhuset

Filmen du köpte? Det minns jag faktiskt inte

Låten du hörde: Leona Lewis - Happy

Låten du laddade ner? Ingen, mycket länge sedan

Personen du ringde? Karin

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Extreme home makeover

Person du tänkte på? Secreeeeet

 

 

Favorit…

Låt: Oj, en hel del! Men Beyoncé-Halo kan jag aldrig tröttna på

Sak att göra: Fotografera, umgås med alla godingar, ta det lugnt

Sport: Fotboll skulle jag nog säga

Dryck: Sprite

Kläder: Tights och tunika, eller jeans och tröja. Enkelt men snyggt och behagligt!

Film: Walk to remember

Bil: Mini cooper

Serie: One tree hill, OC, Gossip Girl, Grey's Anatomy

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det kan man säga

Gråtit över en flicka? Ja, tyvärr

Ljugit för någon? Någon gång, svårt att inte säga sanningen. Dåligt pokerface och snällt hjärta...

Varit i slagsmål? Nej, bara skoj med syskon

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL?
Ja det har jag


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? En gång tror jag...

Tjejer du kysst? Kysst och kysst, men ett par gånger

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En del

Gånger ditt namn varit med i tidningen? En hel del faktiskt, var ju trotsallt duktig i pingis en gång i tiden

 

Senaste…

Boken du läste? Såld

Personen du fick e-mail av? Netlog

Personen du fick brev av? Emma Bruhn

Personen du fick sms av? Viktor

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Frukost åt vi förra helgen, middag var någon extra vecka sedan

Saken du köpte? Örhängen, Hultqvist

 

 

Vad har du gjort idag? Sovit, varit på stan, kollat runt, fikat, ätit middag och nu äter jag godis!

Brukar du svära mycket?
Ja, det förekommer en hel del

När stiger du upp på morgonen? ca 06,40

Vad har du på dig? Nudie jeans, vitt linne, svart cardigan, favorit morgonrock för värme och raggisar!

Vad ska du göra ikväll? Får jag se, antingen kurera mig eller träffa kompisar

Vad är du allergisk mot? Laktos intolerant, gräspollen, kiwi, och så lite till

Använder du hårspray? Nej väldigt sällan

Kan du stå på händer? Nej, är ingen fena på gymnastik!

Håkan Hellström eller The Ark? Svårt, ingen tror jag

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja, är inte direkt sur. Halvt irriterad på min huvudvärk bara

Var du glad igår? Nej mest ledsen

Vad dansar du till? Oj, allt som har med party att göra!

Stockholm är… ? En mycket fin stad!

Göteborg är… ? Passande för mig

Kan du sjunga? Haha nej, kraxande kråka

Spaghetti eller makaroner? Både och, gott till olika saker

Land du vill besöka? Frankrike igen, England, USA, tackar faktiskt inte nej vart resan än går!


Kommentarer
Postat av: Hank

Vad är det att tveka om? Håkan Hellström till 100 % före The Ark!!

2010-02-03 @ 02:53:18
Postat av: Mathilda

Kanske det, båda låter förjävligt. Ena kan inte sjunga, andra är fortfarande i målbrottet

2010-02-03 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0