Tisdag

Precis gluffsat i mig en semla, så just nu är jag riktigt go och fet! Mumma, jag älskar verkligen söta saker i alla dess former och smaker. Måste ha någon sjukdom, eftersom jag kan "inhalera" så mycket sött på en dag, men men man får passa på när man kan! Förutom att det är Fettisdagen eller FetTisdagen, så har dagen spenderats med papper och penna i 2,5 timme. Vi hade nämligen Historia prov, och fastän vi har varsin mac så icke icke vi fick skriva med papper och penna. Därför lider jag lite av kramp och stelhet, men efter en dusch som jag nyss tog känner jag mig som en ny människa igen! Riktigt härligt.
Jag känner dessutom att min blogg har blivit mer positiv det sista, och nu när våren börjar få sin början, eller aa om några veckor så kommer jag att lägga ut fler bilder på såsom kläder och annat men också mycket jag själv tagit. Har nämligen förtillfället fastnat i ett hål där kameran ligger högst upp på gropenskant och kan inte nå den. Med andra ord ligger den stilla, likaså jag. Men men, livet förändras och jag ska bli bättre på att bege mig ut och in för att fotografera. Det är ju faktiskt ett intresse och något som gör att jag mår bra :)

Dags att avrunda inlägget, ska nämligen bege mig mot badrummet för att starta uppdraget: Måla naglarna!
Vi hörs, puss på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0