Söndag

Idag knackade migränen mig på axeln igen, och jag välkommade den med en stor famn... Fyfan rent ut sagt, jag får snart panik på den jävla huvudvärken rent ut sagt. Men på torsdag ska jag träffa min läkare igen och kanske få en anledning och någon bra medicinering så jag får slut på det. Grymt jobbigt att man varje dag ska styras av huvudvärken, att man inte kan göra allt det man vill eller må så bra som känner för. Utan leva i ett annat liv... Så var det i vilket fall idag, minns knappt vad som hänt. Men men, nu har jag tagit den där "superduper" nässprayen och det har äntligen släppt en aning. Så har min dag sett ut, dock en liten glimt av lycka i natt samt i morses :) Tur var väl det, annars hade jag inte överlevt, eller?... Haha, i vilket fall inte så bra som det gick.
Nu ska jag vara lite social med Jesper och Malin innan de beger sig hemåt, mina små guldklimpar! Ha en bra kväll, jag ska försöka överleva och somna innan fyra inatt. Då har jag nått mitt mål, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0