Fredag, Lördag

Härlig med besöksrekord! Håll er kvar, det vore väldigt kul! :)
Denna fredag har inte bara spenderats med rökafton med mina bröder, malin och mina föräldrar utan även lite socialt umgänge med lite finare ord! Var nämligen på en liten fest hos en av mina barndomsvänner och det var riktigt skoj, träffa alla möjliga och ja mycket kul. Och som slutet samt början på denna dag fick jag många fina sms, gud vad skönt! Äntligen känner jag mig riktigt lycklig, att jag är lycklig och för en gångs skull gjort det jag känner för och som är bäst för mig själv. Bara det är ett stort steg i mitt liv, sen allt ut över det gör bara steget ännu större. Helt enkelt, är jag lycklig med mig själv. Visst är det skönt att känna? :)

Men nu kanske jag borde göra mig ordning för natten och drömma sött hela natten lång, för att inte vakna allt för sent imorgon! För om vädret ska bli som lovat blir det en lång foto promenad, det tackar man ju inte direkt nej till. Så godnatt alla godingar, och som sagt fortsätt gärna besöker mig. Det gör allt mycket roligare att bättre! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0