Sovit

Riktig kass på att uppdatera men varit så fruktansvärt trött de senaste att så fort jag kommit hem så har jag somnat på momangen. Men här är jag, dock inte jätte pigg osv men men jag är här :)
Har inte gjort ett piss denna vecka, skola, åkt hem, somnat, vaknat, ätit, somnat. Ja, så händelserika har mina dagar varit :) Men nu är det ändring på det, får helt enkelt hitta på saker så jag inte somnar när jag kommit hem. Ska även börja träna smått igen, men väntar nog tills nästa vecka för vill inte riskera att bli sjuk igen. Är inte direkt helt återställd än, så blir till att tillfriskna lite till innan jag börjar med träningen.
Nej, nu ska jag snart hoppa i duschen och fortsätta spåna lite planer om en framtid resa med kompisar! :)
Ha det underbart, och nu ska jag verkligen försöka med mer ständig uppdatering! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0