Överraskningsfest

Igår var det överraskningsfest för Matilda som gällde, vilket var mycket lyckat! Tack för en mycket rolig kväll tjejer :) Så, kom hem rätt sent och vakna vid elva. Sen dess har jag inte gjort ett skit, ätit och ja, sett på tv. Men nu kommer strax Karin så har börjat ta på mig och göra ordning på rummet lite. Blir förmodligen lite bak och fixa ett fotoalbum och senare överby. Efter det blir det även ett restaurang besök, så dagen lär bli mycket bra :) Vad ska ni göra idag? Leka i snön?
Om man ändå vore så liten så det inte såg dumt ut och gå ut och leka i snön, för vad hade alla sagt om de såg en 17 åring stå och hoppa i snön utan vänner? Nej, får vänta tills Frans blir lite större så att jag har en anledning att gå ut och leka ;)
Nej, nu får jag försöka fixa till lite här, kommer ju knappt in i rummet! Ha det så bra, uppdaterar nog senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

Tack för att du medverkade i en rolig överraskningsfest! :D <3

2010-12-04 @ 13:36:25
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tusen tack för igår! :D

2010-12-04 @ 20:20:18
URL: http://matildabennhage.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack själva raringar! :) <3

2010-12-05 @ 00:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0