Gårdagen

Nu är jag lite piggare, det där med festande och komma hem mitt i natten kan ta på kroppen haha.
Dagen igår var i vilket fall som jag tidigare sagt jätte bra :)  Började med att jag och Matilda åkte till stan efter skolan och besökte resebyrån för att hämta ut biljetterna osv. Så nu är det verkligen klart och har allt i pappersform :)
Efter det bar det av hem till mig för att käka lite och göra oss i ordning, dock var bussen sjukt sen och inte bara det utan den gick sönder på vägen också så det tog näst intill 45 min att komma ifrån stan till mig när det egentligen ska ta 15 min. Ja, kändes väldigt bra må jag säga.
I vilket fall kom vi hem och fick helt enkelt skynda oss lite och vid 6 åkte vi till Hjärtum på förfest där vi träffade massa trevligt folk. Både gammalt och nytt, och efter ett tag gick vi vidare till lokalen där kvällen fortsatte.
Sen blev det att åka hem runt 2 tror jag, eller var i vilket fall hemma runt halv 3-3 :)
Så gårdagen var mer än lyckad! Nu ska jag dock bli så cool att jag ska sätta mig och spela nintendo DSi XL, erkänn rätt tufft? ;)
Ha det så bra godingar, puss på er :)
Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0