Onsdag

Då var man där igen, smärta vid vänstra ögat. Återigen migrän, precis som jag haft tre gånger på en vecka nu. Vad är det för fel på mig?
Mår inte heller så värst bra men det är något jag får acceptera för det är så att vara sjuk. Men, får se om jag orkar hela skoldagen imorgon eftersom jag mått i stort sett skit de senaste dagarna och idag var jag helt slut efter skolan. Ska i vilket fall åka till skolan imorgon bitti och göra geografiprovet som jag missat!
Kanske lika bra att lägga mig, tråkigt och inte så glatt inlägg men tänkte att ett livstecken vore bra. Med tanke på att mitt förra inlägg var ganska negativt, men spela roll? Ibland behöver man skriva av sig och precis det jag skrev igår kände jag. Så jag tyckte faktiskt att det inlägget kunde "pryda" min blogg.
Men godnatt kära läsare, imorgon blir det gladare och lite bilder! NATTI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0