Onsdag

Blev till att åka hem tidigare idag, både migrän, hosta och trötthet knacka mig på axeln. Och nu efter lite sömn är jag fit for fight igen, eller redo för att äta i vilket fall. Att min kropp skulle vara fit for fight vore helt ja, jag vet faktiskt inte. Det lär nog inte hända förens om någon månad! Fast, jag kan vara så fit for fight som jag klarar av! Och det är väl ändå lite positivt, dock är jag irriterad på mig själv eller aa typ för att jag i princip är hungrig stup i kvarten! Men nu står en stor tallrik med snabbisar(makaroner) och bacon med smör och ketchup bredvid mig! Det borde väl räcka tills pappi kommer hem och lagar middag :)

Annars har dagen varit, jaa... Okej fast jobbig, sjukt jobbiga timmar i skolan men stod ut en stund innan jag fick bege mig hemåt och sova någon timma samt ta tabletter! De tabletterna jag fått för min migrän är sagolika, på två timmar tar dom bort värken och jag är som ny igen! Visst finns det lite känningar kvar man inte alls som det var innan, så puss på dom :*

Men nu ska jag slaffsa i mig det sista ur/på tallriken, och sedan lägga mig framför tvn en stund. Borde egentligen lägga några minuter på plugg också men får väl se... Först och främst ska jag må bra, och framför datorn mår jag väl sisådär bra! Så, ha en underbar eftermiddag så kanske vi hörs ikväll eller imorgon :)
LOVE

(sitter vid en annan dator, därför dåligt med bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0