Mooonday

Sitter ute i solen med datorn i knät och musken på, ibland är vädret allt för underbart! Jag skulle egentligen sitta och göra historia arbete men vem orkar det? Inte jag, fast det vore bra om jag gjorde det så jag slipper ha det hängandes över axlarna under veckan :) Så är det med det, har också studiedag idag så inte gjort ett piss i stort sett men imorgon ska jag försöka vara i skolan några timmar så att jag kommer igång. Förmodligen orkar jag inte hela dagen men försöka kan man alltid göra!
Har också kommit på att det är jobbigt att vara brunett vid solsken! Fasiken vad håret är varmt, nästan så att jag bränner mig när jag känner med handen. Fast hellre brunett än blondin, för hur fan skulle jag se ut som blond? Iförsej skulle hjärnan passa bättre med blont hår men what ever, så är livet. Jag är skapt som brunett!

Nu tror jag att jag ska ringa och beställa klipptid, ska klippa av 1 dm hår tror jag! I vilket fall måste jag försöka göra lite på historian.............. snark...............

VICTORIA HÄLSAR! Det får vi inte glömma, så ge henne en extra vink.
Hörs sen eller till morgonen!


Solen i ögonen och tofs i nacken, ska jag klippa eller ej??????????????

Kommentarer
Postat av: vickeeeeeeslicke

WINKKKKKKKKKKK ;) Wohooooo mathilda nu ser jag det !!!! <3

2010-04-19 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0