Lördag

Man kan ju ställa sig frågan vad som är felet på min kropp! Fortfarande är jag sjuk, är inte det lite väl onödigt? Det är i vilket fall vad jag tycker, eftersom jag varit sjuk sedan i måndags. Men här ska vi inte hänga läpp! Jag har äntligen orkat göra lite plugg idag också, både svenska och matte! Inte illa för en hostande, harklande och hes Mathilda!

Har faktiskt inte så mycket att skriva om, med tanke på att jag lever här i min bubbla med tv, dator, näsdukar, medicin, lypsyl mobil och täcke vet jag inte så mycket om omvärlden! Men har i vilket fall kollat runt på alla sorters hemsidor, allt ifrån applestore(köpa ipod) till klädhemsidor, till webb med joggingskor till aftonbladet. Med andra ord har det bott en liten internetlus hos mig.

Nej, nu ska jag servera mig själv lite piggelin glass för att min svullna mun/tunga ska bli bättre och lite sprite för att inte behöva hosta. Det är alldeles strax för Djävulen bär Prada på TV4 också så bara att lägga mig bekvämt och inta filmen. Ha en underbar kväll och hoppas ni slår klackarna i taket för det hade jag gjort idag om min kropp samarbetat med mig! HUGS&KISSES!!


Hitta någon gammal Photo Booth bild, krullhåret iaf!

Kommentarer
Postat av: emilie

fin blogg:):)<3

2010-04-14 @ 19:37:31
URL: http://emmygirl8.blogg.no
Postat av: mathilda

tack goding! :) <3

2010-04-15 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0