Lördag

Vakna med huvudvärk, yes mitt i prick! Undebart :) Eller så inte, fast det jobbigaste är att jag inte känner om det är migrän eller inte så måste vila nu en stund och se om Ipren hjälper annars får jag dra till med migräntabletteeeeeeeeeen! Annars är allt bra, förutom sjukan då men det antar jag att ni redan märkt?

Solen skiner och ja, jag känner mig motiverad till att ge mig ut och möta strålarna. Vore kanske bra att få lite frisk luft också, samt komma igång med dagen. Kan inte sitta här och uggla, fast just nu är det inte mer än 6 grader i solen, så jag ska nog vänta en liiiiiiiiten stund till. Måste städa mitt rum också, som ser ut som Bangladesh eller något liknande. Svårt att hitta sakerna, får i princip kråla mig fram tills jag hittar sängen eller något annat. Så ska det ju inte vara, eller?

Jaja, nu ska jag sätta på Disney channel en stund! Ja, ett barn lever faktiskt i mig.... Men det är avslappnande att se tecknat när man är halvt trött och ont i huvudet, rekomenderar! Så, vi hörs väl senare :)
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0