Långfredag

Sitter ni med bibeln och korset i handen och pratar till gud? För det är vad man ska göra just nu, men frågan är hur många som gör det nu för tiden? Skulle vara roligt att veta faktist, men men!
Som ni kanske sett är jag inte direkt den bästa med det här att hålla en ständig uppdatering, med det är det som gör mig och min blogg till det den är! Så enkelt är det :)

I vilket fall har jag haft lov sedan igår, och imorgon åker vi till sommarstugan där jag faktiskt ska göra en "makeover" i mitt rum, äntligen fått viljan igenom att få måla om. Så, så blir det, rosa och vitt! Det bästa helt enkelt, med tanke på den rosa människa jag är :)

Annars har jag inte så mycket att säga, haft migrän och huvudvärk sedan i onsdags, riktigt kul.... Därför jag också varit lite frånvarande, men det är bara bortförklaringar för jag är faktsikt DÅLIG på det! Men men, det blir väl förbättringar :)

Nu ska jag i vilket fall packa med allt som ska med imorgon och fixa och dona lite, men ni får ha det så bra alla små grodor för det är sött att vara och ni är söta!

Skulle egentligen lägga in bilder från Kent konserten från drygt ett år sedan men självklart var dom på andra datorn, tyyyyyyyyyypiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0