Onsdag

Någon vid namn Mathilda åt en stor fet Thai-bufé och blir nu straffad för att hon åt upp allt genom illamående.

Är det inte hemskt är må för jävla rent ut sagt illa? Jag hatar det, kan inte ligga ned för då känns det som om maten är påväg upp mot hjärnan, mysigt va? :)
Men vad gör man, gott var det ju iaf! Mer som hänt idag förutom thai är inte mycket, har varit på bibblan och läst lite med skolan typ? Det är väl det ända så att säga, sedan har jag också städat mitt rum och dammsugit hela huset. Duktig jag är va? Nästan lite stolt, hehe.

Men nu går illamåendet mig på nerverna så tänkte ta mig en liten promenix, kanske det hjälper. Ha det så bra, så hörs vi någon annan dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0