Lördag

Jag är riktigt usel på att uppdatera, men man hinner helt enkelt inte när skolan är i farten. Så klart finns det tid över men då är det andra tankar som far runt, så ni får helt enkelt stå ut. Men men, det är inte bara skolan som tar tid utan denna vecka har jag inte haft en dag utan huvudvärk. Det börjar faktiskt bli jobbigt nu, för jag har fler dagar med huvudvärk än utan och så ska det faktiskt inte vara? Kanske dags att kolla upp detta, för det är riktigt irriterande och jobbigt för hela kroppen och alla i min omgivning. Eftersom humöret blir sämre och tålamodet osv, men vad ska man göra? Ibland är det faktiskt svårt att kontrollera sig, iaf när man hellre vill krypa in i ett mjukt och mörkt bo och ligga där året om. Men, nu ska vi inte vara negativa, det finns många fler som har det värre.

Jaja, idag är det iaf kräftskiva som väntar, pappa håller faktiskt på och dukar bordet just nu. Ska bli riktigt mumsigt må jag säga! Så, kanske man skulle bli pappas flicka och hjälpa honom? Det får nog bli så, han är ju trots allt den bästa pappan.
Ni får ha det bra, så hörs vi någon annan gång. Ha en fortsatt trevlig lördag och helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0