...

Ibland blir inte saker som man tror och hoppas på, utan allt blir åt helvete. Men vad ska man göra? Le och låtsas som om ingenting hänt eller låta tårarna rinna och hoppas på att det vänder.
Om jag ska vara ärlig vet jag inte, vet inte vad jag vill. Men livet har sina svackor, och hur skulle livet vara utan dom? Alldeles sagolikt men ändå alldeles förjävligt. För ett liv utan negetiva saker vore ju helt fantastiskt? Men om man tänker ett steg till vore det förjävligt, för tänk er ett liv utan händelser. Det vore inte positivt det heller, för enligt mig ska man leva händelserikt fast alla dessa sårande sakerna kan man faktiskt skippa.
Men nu ska vi se över till den ljusa sidan och glömma det mörka, för varför ska man må dåligt på grund av någon annan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0