Söndag

Hela 4 dagar sedan jag skrev sist, och vad har jag gjort för att inte kunnat skriva? Jag finner inget svar på den frågan, har helt enkelt bara varit i andra tankar och inte frågat mig själv om ett inlägg skulle passa fint. Men nu är jag här igen, så som jag sagt ett antal gånger innan. Kan nämligen avslöja en liten hemlighet, om att jag och min bror ska starta en hemsida där vi ska sälja foton som vi tagit och lite annat. Därför kommer förmodligen min blogg bli lite mer reklamblogg till hemsidan, men vi får se! Kan hända någonting som skyver allt åt sidan. Men det tror jag inte, eftersom vi har många bra och roliga idéer! Men som sagt, mer information kommer.
Något mer som hänt i helgen för min del?
Det har varit en lugn och trivsam fredag, var inte mycket på schemat men jag och mamma var bjudna på middag hos Jesper och Malin. Riktigt mysigt må jag säga! Där åt vi riktigt go mat samt kollade på tv, och så klart pratade en hel del.
Igår var det marknad på schemat, inte ofta det händer i mitt liv men ibland sker det förändringar. Så jag, Malin och Jesper gick dit, vi skulle egentligen ha fotat men vädret var inte tillräckligt bra!
Senare på kvällen var det självklart fotboll, så då kom Alex hit så pratade vi och såg matchen. Och jag tyckte faktiskt att Sverige var riktigt bra, men Danmark fick in bollen och det är ju det fotboll går ut på. Men annars helt okej!
Och idag då? Jo, då har det inte hänt allt för mycket. Har sett på Wildfire, ett av de bästa programmen sen har jag varit social med mina föräldrar när dom grejat ute. Riktigt kallt men skönt att få frisk luft ibland!

Och det som händer mer under dagen är middag, sedan blir det mycket tv kollande. Söndagar har så bra program, såsom Ugly Betty, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, ONE TREE HILL, Top model 12, Privileged och Ensam mama söker. Men tyvärr krockar ju vissa program med varandra, men spela roll. Man får helt enkelt zappa mellan kanalerna, och om jag "hinner" blir det lite plugg.
Men imorgon är jag ledig, hemstudiedag och då ska jag verkligen STUDERA. Har en hel del oklara arbeten så imorgon blir det att göra klart allt, riktigt bra att få ha såna dagar ibland.

Men nu tycker jag inlägget börjar bli lite för långt, och kanske för trist. Så ni får läsa och sedan vänta på ett nytt, kika gärna in varje dag! Ha en härlig söndag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0