Lördag

Ja, just såhär känner jag mig nu...


Glömde nämligen en utav mina käraste ägodelar i Åsa hos min faster, min älskade gulleplutt kameran :( Helskotta rent ut sagt, så får antingen ta tåget ner till göteborg och bli mött eller så får jag och min far ta bilen ner på Fredag igen...

Men men, förutom min glömska så var dagen bra, och jag fick mina älskade skor också! Så min dag blev lyckad, trots allt. Och vad händer nu och senare? Hm.. Det är frågan det. Men just nu sitter jag och lyssnar på när en fluga i mitt värmeljus brinner upp, den knastrar och lyser men ändå känner jag mig elak att beundras av denna blick. Men det är ju trots allt Halloween, som i sin tur inte är någon favorit hos mig. På grund av rädsla osv, men man kan ändå gå till en viss gräns. Och med den gränsen slutar jag detta inlägg och skriver förmodligen imorgon om jag har tiden. Kram på er, och BUUUH!


Detta var då gränsen för min Halloween.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0