Fredag

Då var man tillbaka, och mår betydligt bättre. Tog nämligen influensa vaccinet i onsdags och mådde inte alls bra igår, huvudvärk, frossa och illamående. Men nu mår jag bra, och det är huvudsaken? Jag slipper få viruset samt slipper smitta min kära sjuka broder. Och det känns otroligt bra, slipper oroligheten på en grad.
Men vad gör jag en fredags förmiddag? Jo, lyssnar på Leona Lewis - Happy och försöker plugga. Men hur bra går det på en skala 1-10? Ungefär 3 kanske, med andra ord gör jag knappt någonting. Men har hela lovet på mig om jag behöver få gjort saker, men kanske borde börja nu så jag slipper senare.
Med det så hörs vi förmodligen senare, efter att jag gymmat. Eftersom jag inte kunde igår får det bli idag, och jag längtar faktiskt efter träning. Känns så underbart att ha börjat igen!
Men som sagt, hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0