Baaaak

Jag har fått för mig något nytt, ska tagga ner på intaget av godis. Och vet ni vad jag istället gör? Jo jag bakar, så man kalla mig bakarn i fortsättningen.
Här kommer bilder på mitt mästerverk ;)
Kaka i uuugn !

Städat kök

Sen var det dags för glasyr, det gick som det gick. Råkade lägga i bakpulver istället för vaniljsocker.... Men nu så!

Då var the cookie klar, dock utan kokos :( Fick bli silverkulor istället, lite sexigare som min pappa sa ;) hahahaha, dålig humor han har, så undra vart jag fått min?

Men nu ska jag mumsa i mig lite kaka, en väldigt fin kaka, eller inte haha. Men men, ha en trevlig kväll! Och glöm inte att idag är det Grey's Anatomy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0