Söndag

Återigen söndag och idag är det dessutom Farsdag. Ska alldeles strax slå in min älsklings pappas paket sedan göra en blåbärspaj tills i eftermiddag då vi ska ha middag här. Tyvärr utan mammi och mormor, som fortfarande är i Kines landet. Är riktigt avis på dom två, vill också vara där! Men men, dom kommer hem med väskor fulla av saker från deras shopping! Men nu kanske jag borde göra mitt rum lite finare och inte så stökigt, samt slå in paket, duscha och göra pajen! Ha en underbar och mysig farsdag, och "grattis" pappa och morfar :)



Dessa vantar längtar jag efter, vill dom bli mina? JA DET VILL DOM! Är kär.....


Kommer nog ut en liten höst/vinter special på bloggen, visning av mina favoriter då det gäller ytterplagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0