Onsdag

Mina känslor är just nu splittrade, vissa känslor är extremt glada vid en sak som jag tyvärr inte kan berätta än och några är grymt ledsna och aa, jobbiga... Men livet är inte alltid som en dans på rosa rosor, utan ibland får man kämpa och just nu kämpar jag för några andra. För jag vill fixa detta, jag vill inte ha det såhär. Men kan inte göra någonting åt det nu, så får helt enkelt bara försöka finnas.
Annat som har hänt idag är huvudvärk med skola, så sov ett antal timmar när jag kom hem. Så nu väntar jag på Grey's sedan blir det nog inte att sova för jag börjar ju halv tre imorgon :) SKÖNT!
Efter skolan blir det träning med Mallan, och det ska bli skönt! Träna igår och imorgon, och kanske kan träna på fredag? Få helt enkelt se vad jag orkar, finns fortfarande en trött jävel i min kropp haha.
Men nu ska jag ta mig antingen en piggelin eller lite skorpor och the, min kära tunga har nämligen börjat göra ont igen så det är bara att le och försöka stå ut. Så ha en underbar kväll! Och imorgon sägs det snöa....HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0