Måndag

Då var det måndag, som betyder en ny skolvecka. Men inga sura miner för det! Är faktiskt riktigt taggad för veckan, och så kommer ju mammus hem på fredag! Saknaden börjar bli stor, har alltid varit pappa som varit borta med tanke på hans jobb, men mamma har knappt varit borta mer än 3 dagar. Men jag är glad för hennes skull, hon verkar ha det underbart med mormor i Kina! Och jag längtar inte bara efter dom utan deras väskor är fullpackade hihi :)
Mer som händer i veckan är:
Måndag - "plugg" och träning
Tisdag - plugg(kanske) och träffa älsklings Erica
Onsdag - träning? och inte göra någonting :)
Torsdag - Träning med Mallan
Fredag - fördriva tiden, 22:00 hämta mammsen :)
Lördag - Kina snack
Söndag - inget planerat

Sedan blir det förmodligen lite fotografering om vädret blir fint, min kära kamera har nämligen fått komma hem nu! Men nu måste jag faktiskt försöka plugga lite, har en del att göra. Puss på er!


Mallan satte i färg i håret igår också, hade alldeles för rött innan haha :) Har förmodligen en del röda pigment, men men vad gör man. Blev helt okej iaf, inte direkt att jag inte haft mörkare innan haha. Det är nästan min naturliga färg. Ha en underbar dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0