Lördag

Jag är trött och riktigt tung i huvudet, jävla huvudvärk rent ut sagt. Dunk dunk, eller det är inte direkt huvudet utan mest mina bihålor som orsakar detta. Jobbigt i vilket fall...
Annars har jag varit en stund i stan idag men självaste Karin, riktigt mysigt :) Sedan har jag bara varit hemma, huvudvärken kom ju runt fem så hade inget val haha. Så har tillbringat dagen med att se Tomten är far till alla barnen, eller vad den heter. Lika rolig för varje gång, ökar julstämningen också! Sen har jag bara legat död i detta rum och glott tv, tyckt synd om mig själv ungefär haha. Men imorgon får vi hoppas på lite mer energi, ska nog hjälpa mamma med lite julpyssel i huset samt överby en snabbis, och "fira" första advent. Ska förmodligen träffa sötnosen min också, vi får helt enkelt se! Blir förmodligen kik på El clasico, om jag nu stava rätt. Men nu ska jag fortsätta se på Paradise Hotel XL, inte allt för bra med helt okej tidsfördriv! Ha en fortsatt härlig lördag och helg, puss på er!

http://www.aftonbladet.se/resa/kryssningar/article6197192.ab?service=galleryFlash

Detta är något som jag förväntar mig att få i julklapp, den kan väl inte vara så dyr eller?......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0