Fredag

Just nu är inte humöret på topp, min tunga har så klart blivit sämre. Visst låter det dumt att ha ont på tungan men ibland får jag så kallade "utslag" och det gör otroligt jävla ont rent ut sagt, så kan inte prata och aa det gör ont. Så någon får gärna byta ut livet för någon dag tills att detta är borta, det kvittar vad jag gör heller. Men men, förutom det har veckan och dagen varit bra. Tyvärr, så åkte ju sötnosen Rabih ur Idol :( Men men, vad gör man. Han får säkerligen ett kontrakt ändå. Imorgon får jag också tillbaka min älski kamera, har saknat den! Så om jag mår bättre imorgon med tungan ska jag köpa mig min första Ben & Jerrys. Har nämligen aldrig köpt mig någon, konstigt va? Men men, nu ska jag dricka kallt kallt kallt vatten och hoppas på att svullnaden går över. Ha en fortsatt trevlig fredags kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0